Zriaďovateľ

Predstavenie

VYPREDANÉ Konferencia PR a marketing v kultúre: Nebuďme v tom sami!

Dátum

St / 18.10.2023

Čas

09:00

Miesto

Divadlo Štúdio tanca

Si social media manager, copywriter, predajca, PRista, event manager, media relations, často aj grafik?
Zaujíma ťa, ako našu prácu zefektívniť, aby naše organizácie komunikovali na verejnosť všetko, čo treba? Ako využiť marketingové a PR stratégie v náš prospech? Ako komunikovať o umení a kultúre? Ako si nastaviť priority? Čo nesmieme zanedbať a na čo sa naopak môžeme vykašľať?

Poďme sa spojiť a nájsť zopár odpovedí. Nebuďme v tom sami! Nájdime spoločnú reč 🙂

V mene Divadla Štúdio tanca pozývame na konferenciu
PR a marketing v kultúre: nebuďme v tom sami!

Kedy? 18. októbra 2023 s offprogramom 19. októbra
Kde? Divadlo Štúdio tanca v Banskej Bystrici

Odporúčame zakúpiť si vstupenky alebo prihlásiť sa do 10.10.2023, aby sa k vám stihli dostať všetky potrebné informácie k podujatiu.

PROGRAM / 18.10.2023

9:00 – 9:15 Warm-up / rozcvička a icebreaker (bez zapotenia sa)

9:30 – 9:40 Key note speech / Juraj Hubinák

Juraj Hubinák vyštudoval divadelnú dramaturgiu a roky pôsobil v divadle. Po úspešnej kariére v oblasti divadelného umenia prešiel na kreatívu a digitálny marketing. Profesionálne rástol v Prahe, kde pracoval pre agentúry Konektor Social, Bistro Social a Oh My Dot. V roku 2020 sa presťahoval na Island, kde sa stará o svoju marketingovú konzultačnú firmu Hnappurinn a rôzne ďalšie projekty.
 

9:45 – 12:00 Diskusia na tému: Komunikácia v kultúre – spôsoby a stratégie
 

Diskutujú:

– Damián Hamada (zakladateľ platformy Fabrika umenia, momentálne social media a content manager v agentúre Effectix)

– Tomáš Nagy (kreatívec, spoluzakladateľ portálu Pretlak, spolumajitel priestoru a kaviarne Výklad, bývalý PR manager Divadla Štúdio tanca)

– Katarína Čučková (býval. marketing specialist v Slovak Telekom, teraz marketingová riaditeľka v Divadle Jána Palárika v Trnave)

– a Róbert Slovák (zakladateľ a riaditeľ agentúry Slovak & Friends, spoluzakladateľ Výzvy k ľudskosti, autor knihy Viac ako reklama, a mnoho ďalšieho…)
 

12:00 – 13:00 Spoločný obed
 

13:00 – 14:15 Workshop Content alebo obsažne o obsahu (Damián Hamada)

Pripravte sa na to, že nebudeme hovoriť o tom, aký je Facebook toxický, Instagram falošný a TikTok škodlivý pre mládež. Na to máme odborníkov dosť. My budeme hovoriť o tom, aké máme šťastie, že žijeme v dobe, kde vieme propagovať svoju značku efektívne a priamo z obývačky. Ak ste fanúšikovia sociálnych sietí, toto je pre vás. Ak nie ste fanúšikovia sociálnych sietí, toto je pre vás.

 

14:30 – 15:45 Workshop Posúďme kultúru podla obalu (Tomáš Nagy)

Na workshope si ukážeme, že ukázať “obal” kultúrnych inštitúcii sa oplatí. Že by sme vizuálnu komunikáciu nemali podceňovať. Pozrieme na to, prečo je dobré byť v brandingu a komunikácii konzistentný. Ukážeme si to aj na konkrétnych príkladoch zo Slovenska či zo sveta.
 

16:00 – 17:00 Prednáška Ako robiť funkčnú reklamu pre kultúru (Róbert Slovák)
 

17:00 – 18:00 networking, káva, večera
 

19:00 Večerný program pre tých, co s nami zostávajú
 

PROGRAM / 19.10.2023 / “nepovinný” deň
 

8:30 – 10:00 Spoločné raňajky
 

10:00 predstavenie Anton Lachky: The Others v Divadle Štúdio tanca

(v rámci Bratislava v pohybe)
 

Tešíme sa na vás v Divadle Štúdio tanca!
 

Ďakujeme Banskobystrickému samosprávnemu kraju, nášmu zriadovatelovi, za finančnú podporu konferencie. A za to, že tento typ aktivity považuje za dôležitý.